De ceva timp m-am schimbat destul de mult.  In ultima vreme nu mai pierd vremea si  respir aerul mondenului romanesc. Am trecut de la romantism la cinism in foarte scurt timp si sunt mandra de asta.

De la articole despre artistii mei preferati pana la mistouri pe seama organizarii  tarii in care traim; toate  se vor regasi in aceasta  bucata de suflet.    Recunosc imi place sa fac haz de necaz si de aceea ma voi juca putin cu vorbele.  Blogul meu se va transforma dintr-un jurnal personal intr-o lume de  barfe si can-can-uri.

Toata povestea asta e o joaca foarte serioasa si de aceea o voi lua ca atare.  Astazi de exemplu ma gandeam la jurnalistii romani si imi veneau in minte cativa oameni pe care ii apreciez: Cristian Brancu, Victor Ciutacu, Mircea Badea, Andrei Gheorghe, Corvin si Dragos Cuzuban( pe ultimii doi ii cunosc personal si va asigur ca sunt jurnalisti de prima mana)

Lunga poveste a schimbarii mele se poate rezuma in cateva cuvinte:” sunt plina de viata”. Am dreptul sa joc alaturi de cei mari si sa imi pun cunostintele la bataie.

Va invit deci sa va alaturati micului meu “jurnal de bord” si sa ma lasati sa va ofer o lectura de exceptie si informatie de buna calitate. Nimeni nu s-a nascut invatat dar daca imi veti oferi putina incredere va voi surprinde.

Comments
  1. Talida says:

    Te astept cu drag si cu interes🙂.

  2. Ovi-cluj says:

    Frumos spus”: “Nimeni nu s-a nascut invatat dar daca imi veti oferi putina incredere va voi surprinde”. Succes ! sincer as vrea sa reusesti. Ps: poate imi deskizi si tu okii la can-can-uri, desi sincer nu am kef de asa ceva. Pot sa traiesc si fara cuitahu si fara a.ghoergehe si dfar dan .diaconescu si fara elodia. crede-ma. am alte obiective in fata. As fi vrut sa ramai acceasi fata cu bun simt si cumintica. Da-i dreaqu cu politica lor. Crezi ca daca te arunci in valtoarea de mocirla sa ii critici sau sa ii iei la misto realizezi ceva? Neah. O sa iesi cu hhainele murdare atata. Da-i in masa de oameni care se balacaresc aiurea. E ddoar o parere personala. Faci ce vrei, cum simti, e voata ta. Dar investeste-ti energia in ceva bun nu in kestii efemnere de 2 bani, care put si miros ( politica si can-nacurile ). nice day.

Leave a Reply

