Ziua mamei mai inghetata decat ajunul Craciunului

Posted: March 8, 2010 in Ganduri nespuse, Povesti
Tags: , , , , , , , ,

8 martie ziua femeii si mai ales a mamei seamana a congelator. E adevarat ca ziua a fost superba din orice alt punct de vedere, dar gerul a fost napraznic. Ninge ca in povesti la mine in sat iar vantul bate cu 60-70 km/h.

In loc de ghiocei, zambile si lalele la geamul meu se formeaza flori de gheata.
In sufletul meu primavara a aprins focul firav al sperantei de mai bine. Frigul imi intra in oase iar lemnele troznesc in soba dreptunghiulara de teracota.
Ziua mamei imi aduce aminte de o copilarie plina jumbuslucuri, flori si bibelouri cumparate pe furis. Bucurii micute pe care mama le savura cu mare placere.
Imi tremura paharul de ceai in mana iar vantul imi da impresia ca vine Mos Craciun. 8 martie e ziua ce imi aduce aminte de primele flori primite de la colegii de clasa si primul sarut. Hihi ziua mamei seamana cu Ajunul Craciunului, iar focul arde si ma indeamna sa meditez la amintiri din copilarie.
Nota de autor: La multi ani tuturor femeilor din lume si mai ales celei mai frumoase femei din intreaga galaxie: mama mea.

Leave a Reply

