Mircea Elisei: muzica, suflet si un gram de talent!

Posted: March 19, 2010 in Anirock, Ganduri nespuse, Poezii
Tags: , , , , , , , , , , , ,

E prima oara cand sufletul imi cere sa spun lucruri despre un om ce inseamna insumarea dorintelor orcarui meloman.

Nu cu mult timp in urma am avut onoarea sa cunosc un om ce traieste si respira prin muzica. Ascultand cu atentie piesele sale am inteles ca nu voi mai simti niciodata nevoia sa ascult altceva. Pianist desavarsit Mircea Elisei a reusit la o varsta frageda sa faca ceea ce multi compozitori romani nu reusesc sa infaptuiasca in zeci de ani.

Nu spun aceste lucruri pentru ca il cunosc sau sa dau bine. Nu, le spun pentru ca am simtit pe pielea mea frumusetea sufletului sau.  Inginer de sunet si producator muzical in studiourile Radio Lynx ( iar imi voi lua cateva injuraturi pentru ca sunt acuzata de faptul ca ii laud pentru ca imi sunt dragi, dar nu imi pasa) pianistul Mircea Elisei  transforma cele 7 note muzicale in opere de arta.

Creeatiile acestui om mi-au readus  optimismul si zambetul in suflet. Recunosc nu ii cunosc toate piesele dar una a devenit indispensabila oricarei zile din viata mea: Paul Panait-Zambesti de sus.

Mircea Elisei este un  intreg format din: muzica,  talent, geniu si mai ales suflet.  Un cameleon desavarsit acest om trece granita intre muzica si nemurire!

Leave a Reply

