Strigat pentru Geo

Posted: April 19, 2010 in Anirock, Ganduri nespuse, Povesti
Tags: , , , , , , , , , , , , , ,
Geo a noastra
“SĂ NE OPRIM O CLIPĂ DIN DRUMUL NOSTRU ŞI SĂ ASCULTĂM STRIGĂTUL DE AJUTOR AL GEORGETEI CARE NE IMPLORĂ SĂ ÎI DĂM ŞANSA DE A MERGE DIN NOU. ESTE SINGURA EI DORINŢĂ. DUPĂ 17 ANI DE AŞTEPTARE ARE ŞANSA DE A MERGE DIN NOU. PÎNĂ ÎN SEPTEMBRIE ARE NEVOIE DE 60.000 DE EURO. VĂ ROG DIN SUFLET NU RĂMÎNEŢI NEPĂSĂTORI LA STRIGĂTUL EI DE AJUTOR.

“MĂ NUMESC CONSTANTIN GEORGETA, AM 37 DE ANI ŞI SÎNT DIN BUCUREŞTI.
DE CÎND M-AM NĂSCUT NU AM AVUT O STEA NOROCOASĂ. AVEAM 900 DE GRAME. MEDICII M-AU DECLARAT AVORT ŞI AM TRĂIT O NOAPTE SUB CADĂ LA BAIE. M-A SALVAT FEMEIA DE SERVICIU CÎND A VENIT SĂ FACĂ CURAT.
CÎND AVEAM 2 ANI ŞI JUMĂTATE AM AVUT UN ACCIDENT ŞI AM RĂMAS FĂRĂ OCHIUL STÎNG. AM PROTEZĂ DE STICLĂ.
TIMPUL A TRECUT ŞI CÎND AVEAM CEA MAI FRUMOASĂ VÎRSTĂ, DE 21 DE ANI, AM SUFERIT O INTERVENŢIE CHIRURGICALĂ. ŞOLDUL ŞI ROTULA DEPLASATE.DAR ÎN ACEA ZI DE 11 OCT 1993 DESTINUL MEU S-A SCHIMBAT PENTRU TOTDEAUNA.
AM FĂCUT O COMPLICAŢIE DE PARALIZIE CU TROMBOFLEBITĂ DIRECTDE PE MASA DE OPERAŢIE. IMEDIAT DUPĂ ANESTEZIE AM INTRAT ÎN MOARTE CLINICĂ , MI-AM REVENIT DAR A DOUA ZI MI-AU BĂGAT UN ANTIBIOTIC AUSTRIAC FĂRĂ SĂ ÎMI FACĂ TESTUL ŞI AM INTRAT DIN NOU ÎN MOARTE CLINICĂ. NU AM MAI MIŞCAT DE LA ORA 18 PÎNĂ A DOUA ZI DIMINEAŢA LA ORA 8. PESTE PUŢIN TIMP, CONSTATÎND CĂ NU ÎMI REVIN, MI-AU BĂGAT PLASMĂ ŞI SÎNGE ŞI LA JUMĂTATE S-AU OPRIT FIOLELE ŞI AM INTRAT IAR ÎN MOARTE CLINICĂ.
ANII AU TRECUT ŞI ÎNTR-UN FINAL MI S-A COMUNICAT CĂ AICI ÎN ŢARĂ NU MAI AM NICI O ŞANSĂ ŞI CĂ NU VOI MAI MERGE NICIODATĂ. DUPĂ LUPTE MARI AM OBŢINUT O PROGRAMARE ÎN CHINA. SUMA NECESARĂ ESTE DE 60 DE MII DE EURO. CONTURILE LA CARE SE POT FACE DONAŢII SÎNT: RO 07 BRDE 445 SV 854 298 544 50 ÎN RONI, RO 43 BRDE 445 SV 099 67 98 44 50 ÎN EURO, RO 38 BRDE 445 SV 139 159 844 50 ÎN USD, PE NUMELE CONSTANTIN GEORGETA
.”

Autor: Georgeta Constantin
Iniţiator campanie: Corina Enache
Informaţii: poetesa34@yahoo.com sau 0722 568 115
Mulţumim anticipat! Dacă doriţi puteţi prelua articolul pe blogurile voastre. Ar fi cel mai indicat.”

Leave a Reply

