CF 2- spitalul ce defineste incompetenta sistemului sanitar romanesc

Posted: April 26, 2010 in Ganduri nespuse, Povesti, Rahat, Romania, tara tuturor posibilitatilor, Uncategorized
Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Radu Berceanu

Subordonat direct Ministerului Transporturilor Spitalul Clinic CF Nr.  2 a cam dat-o in bara in ultima perioada.  Nu am facut medicina si nici nu am de gand sa urmez aceasta facultate dar sa  ajungi de la  o banala cauterizare  a unei rani de pe colul uterin la coma mi se pare destul de grav.

Am si eu o intrebare: Daca prim-solista Teatrului National de Opereta “Ion Dacian” nu intra in coma, se sinchisea cineva? Intrebarea fiind retorica imi voi raspunde singura: evident ca nu.

Sa ii multumim lui Dumnezeu ca una dintre victime a fost o persoana cunoscuta, ca altfel si acum mureau oameni. Nu inteleg ce e atat de greu sa sterilizezi niste instrumente medicale? Nu stiu dar acesti oameni chiar  nu inteleg ca o greseala minora poate distruge viata unui om?
Directorul spitalului a fost demis de ministrul transporturilor Radu Berceanu, dar dupa cum stim cu totii  acesta intai deminte si apoi se gandeste sa rezolve problema.

Trebuie sa intelegem ca sistemul sanitar romanesc e la pamant; ca sa nu zic ca nu exista. Orcarui roman i se poate intampla sa mearga  la spital cu o problema minora si sa ajunga acasa in cosciug.

De ce? Pentru ca oamenii ce ar trebui sa isi exercite meseria de medic nu mai sunt motivati de nimic. Nu putem merge la medic fara a-i baga ceva in buzunar.  E foarte grava povestea asta, iar Spitalul Clinic CF 2 a avut ghinionul sa fie primul spital mediatizat.

Sa speram ca nu voi avea dreptate, dar din pacate de obicei am…

Leave a Reply

