Declinul unui vis-Radio Lynx

Posted: June 4, 2010 in Anirock, Ganduri nespuse
Tags: , , , , , , ,
Astăzi am  înţeles că unele vise se transformă fără să vrei în  frimituri.  În 4 ani de zile acest proiect a reuşit  să  dezlege cel mai mare mister al vieţii mele: maturizrea.
Acest articol a fost amânat şi reamânat datorită respectului meu pentru Doamna Poezie( cine ascultă Radio Lynx ştie la cine mă refer), dar nu mai pot să tac.  Am susţinut acest proiect  încă din al doilea an de viaţă  şi am crescut împreună cu el; nu mă înţelegeţi greşit dar dintr-un simplu post de radio a devenit pentru mine o a doua familie.
Nu am cuvinte să îmi exprim durerea şi dezamăgirea că mizeria umană a reuşit să contribuie la declinul primului antreprenoriat online din România. Oare de ce banii, au devenit mai importanţi decât oamenii? Cum poate un şef să dea cu piciorul unui om ce a respirat, a trăit şi  a clădit acest proiect? Banii sunt ochiul dracului, dar nu credeam că se poate ajunge aici.  Nici acum nu pot înţelege unele decizii, dar mă rog şeful tot şef rămâne….
La mulţi ani Radio Lynx sper să poţi redevenii ce ai fost, dar în ritmu ăsta slabe şanse! Eu voi susţine în continuare acest proiect şi pe omul care l-a creeat, sper din suflet să îşi dea seama că nu am spus aceste lucruri cu răutate. Îmi pare  rău…
Comments
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Enache Corina, Enache Corina. Enache Corina said: https://corinaenache.wordpress.com/2010/06/04/declinul-unui-vis-radio-lynx/ Imi pare rau, e purul adevar […]

  2. Crissa says:

    Mai….din cate vad eu in ultima vreme se pune mai mult pret pe cantitate decat pe calitate acolo. S-ar putea reprofila pe manele radio eventual…Atunci ar avea parte fix de ceea ce cauta… Si nu-i pic de rautate in replica asta….insa asta cred….
    Imi pare rau pentru ea, sincer… Avea una dintre emisiunile pe care le ascultam regulat…
    E pacat ca s-a pierdut ce a fost…Desi tu speri inca….eu nu cred ca se va mai reveni vreodata la Radio Lynx asa cum il stiu eu de acum 3 ani….

    Poate ca asa a fost sa fie. Cine stie?

    • goanga says:

      daca se punea pret pe cantitate si nu calitate, se umplea spatiul ramas liber cu chestii aiurea, ceea ce nu s-a intamplat

  3. goanga says:

    Da’ macar stii despre ce vorbesti? Sau doar asa ca sa te afli in treaba? Macar stii de ce s-a renuntat? Vorbe in vant. Uite asa ne place sa comentam fara sa stim despre ce comentam.

  4. Crissa says:

    Goanga, stii tu cum e: fiecare vede aceste lucruri din punctul sau de vedere. Ceea ce unora li se pare extraordinar pe unii s-ar putea sa nu-i incante. Riscurile meseriei! Si da, stiu de ce s-a renuntat…nu ca ar fi treaba mea sa judec pe cineva sau ceva.
    Aceste decizii nu au de ce sa tina de ascuitatori, asa cum acestia nu trebuie judecati sau pusi la zid pt parerile lor.
    Nu suntem toti la fel si nici nu gandim la fel. Parerile sunt impartite….dar trebuie respectate. Atat!

  5. Nimeni says:

    Imi permit sa dau un raspuns…. bazat pe un rezumat al articolului tau, fapt prin care iti atrag atentia ca … te contrazici oricat de bineintentionata ai fi!
    In primul rand mi-a atras atentia un pasaj: ” mizeria umană a reuşit să contribuie la declinul PRIMULUI ANTREPRENORIAT online din România” – aici te-as contrazice cum ca ar fi primul dar trecem peste.
    Am cautat cuvantul ANTREPRENOR pe wiki si am gasit urmatoarea explicatie despre ce este acel om care (din nou TE CITEZ: Cum poate un şef să dea cu piciorul unui om ce a respirat, a trăit şi a clădit acest proiect? ) E SIMPLU….
    CHIAR TU SPUNEAI CA EL (seful) ESTE UN ANTREPRENOR iar “principalele aspecte care le sunt specifice sunt acelea de: inovatori, lideri, asumatori de riscuri, independenţi, creatori, tenaci, energici, originali, optimişti, orientaţi spre rezultate, flexibili, materialişti” ceea ce ar insemna ca EL… OMUL CARE A DAT CU PICIORUL… este capabil sa isi asume riscuri, sa fie optimist si ai da dreptul sa fie si MATERIALIST!
    te citez din nou “Nici acum nu pot înţelege unele decizii, dar mă rog şeful tot şef rămâne….” si iti raspund: NU POTI INTELEGE PTR CA…. NU ESTI: PRIMUL ANTREPRENOR ONLINE😉 cand ai sa fii… ai sa intelegi. Mai adaug o vb de a mamei care se poate pune in aplicare in orice situatie inclusiv aceasta de sef-subaltern: EU AM FOST CA TINE… TU NU AI FOST CA MINE! cand o sa ajungi sa fii direct implicat sau sa treci prin ambele ipostaze… abia atunci poti avea o parere IMPARTIALA! si pana atunci… mai este, crede-ma.
    “mizeria umană a reuşit să contribuie la declinul primului antreprenoriat online” CREDE-MA CA TE INSELI: nu mizeria umana… ci pur si simplu REALISMUL a dus la aceasta situatie. iar ceea ce tie ti se pare declin…altora li se pare revigorare😉 Nu tot ce imi place mie e obligatoriu sa iti placa si tie, iar daca tot vorbeai de ANTREPRENORI… mie imi place sa fac bani – tie sa asculti poezii…. asta nu inseamna vreodata ca poeziile tale imi aduc bani mie sau ca banii mei iti aduc poezii tie😉
    Daca incep sa disec relatia angajator-angajat doar prin prisma calculelor economice o sa ajung sa iti povestesc de “investitie” vs “rata profit”.Ca angajator nu imi permi poate… sa investesc bani in ceva ce nu imi aduce profit… ar insemna sa ma sinucid singur economic aruncand bani in vant (ps: am “riscat” lucrul asta… dupa cum bine spuneai… 3 ani😉 )
    Iar invers angajat-angajator… o sa ajung sa iti povestesc despre: calitate, capacitate, CERERE si OFERTA. Daca eu consider ca am capacitate, detin o calitate in ceea ce prestez… iar ele nu sunt compensate suficient…. atunci este dreptul meu sa fac o CERERE…. daca OFERTA este sub asteptari… nu merit eu ca om…. sa imi pierd timpul unde nu obtin ceea ce merit.
    Asa ca draga Corina… ecuatia e simpla: nu mor caii cand vor cainii! Sa iti si explic poate ramai confuza la final: nu “moare” Radio Lynx fara “doamna poezie”…. si cu siguranta nici “doamna poezia” nu “moare” fara Radio Lynx ! Caz la fel de REALIST si pentru o alta “doamna” a Lynx-ului…. dar ei o sa ai spun cu o alta ocazie! O zi buna…. si incearca sa fii mai realista si pragmatica. Asa cum ai fost in cazul cafenelelor de bucuresti😉

  6. anirock87 says:

    Multumesc de comentariu si cred ca articolul meu si-a atins scopul

Leave a Reply

