Teo Trandafir face circ la Palatul Parlamentului

Posted: June 16, 2010 in Informatii, Romania, Stiri, tara tuturor posibilitatilor
Tags: , , , , , , , ,

Vrând-nevrând ieri m-am holbat si eu la cutia aceea neagră numită televizor si am urmărit si eu dezbaterea şi mai ales votarea moţiunii de cenzură înaintată de opoziţie.

Nu spun că   sunt contra faptelor Teodorei Virginia Trandafir  parlamentar PDL care a dat un vot pozitiv motiunii, dar parcă  atmosfera aia de stadion nu îşi avea locul acolo!

Circul alimentat de vedeta de televiziune m-a cam dezamăgit. Oare un capital de imagine face mai mult decât decenţa? eu una cred în ultima perioadă da.  Sper sa nu ma inţelegeţi greşit, sunt un mare fan al lui Teo, dar gestul de ieri a fost exagerat de teatral şi mai ales neloial. Recuşnosc că ii admir curajul de acorda credit moţiunii dar să fim serioşi partea cu îmbrăţişarea adversarului  nu era deloc necesară.

Câinii se bat, si carul trece…aşa e politica româneasca…

Comments
  1. societate says:

    Cei din PD-L meritau o lectie.

Leave a Reply

