Fata cu parul de foc a tras cortina

Posted: July 18, 2010 in Anirock, Ganduri nespuse
Tags: , , , , ,

Nu am avut puterea să scriu acest articol zilele trecute; eram în stare de şoc.  Nu îmi vine să cred că Mădălina a ales să moară. Nu am cuvinte să îmi exprim regretul, cântecele ei îmi luminau viaţa, iar vocea imi dădea fiori. Adio Fată din Nalindamar, nu am dreptul să te judec si de aceea tac.  Cu aceasta piesă ai spus tot:
Dumnezeu să o ierte si mai ales: Mădălina cântă-ne din ceruri si alină-ne suferinţa provocată de alegerea ta!

Comments
  1. gabrieliosa says:

    Durere in suflet? Suferinta? Mare vedeta, dupa ani de zile de ,,neciripit”, exact ca saracu’ Michael. Mie scarba numai cand ma gandesc ca un om se poate omori, daramite din motive precum ,,nu imi place cum arat” sau ,,nu ma inteleg cu sotul meu”. Si e jalnic sa scrii asa ceva pe blog, ca melodiile iti luminau viata, cand probabil nu ai mai ascultat asa ceva de cel putin 2 ani. Scuza-ma ca scriu asa de verde, dar mi se pare umilitor. Mai bine scriai despre Andreea Balan, si era mai frumos.

  2. anirock87 says:

    Cewde-ma am ascultat piesele Madalinei de mica datorita fostului meu profesor de muzica. Dansul m-a invatat sa ii cant piesele… Am admirat-o. Merci de comment.

  3. Alex says:

    N-am incotro si trebuie sa fiu de acord cu Gabriel. Cat sa fii de inconstient, ca dupa 15 ani de chin si tratamente sa faci un copil, la un an si doua luni dupa ce in sfarsit ai reusit, te sinucizi? Nu cred ca suferea de nicio depresie, mai probabil e ca era putin dusa cu capul. Nu o judec, insa asta lasa de-nteles. Vroia sa fie perfecta? Pai daca tu nici macar propria viata nu ti-o pretuiesti, cum ai putea sa te pretuiesti pe tine? Odihneasca-se in pace insa ceea ce-a facut in primul rand ca mama, lasa totusi de dorit.

  4. anirock87 says:

    Nu sunt de acord cu ce a facut, spun doar ca o admiram.

  5. bibabum says:

    a fost alegerea ei, o alegere pe care numai un las putea s-o faca, asta e… oricum lumea o s-o tina minte

    • gabrieliosa says:

      Da, dar din pacate o s-o tina minte ca ,,fata care s-a sinucis, cu un copil de un an”, nu ca ,,fata cu parul de foc”

Leave a Reply

