România de astăzi, o iluzie?

Posted: September 5, 2010 in Anirock, Ganduri nespuse, Rahat, Romania, tara tuturor posibilitatilor
Tags: , , , , , , , , , ,

Zilele acestea am redescoperit o piesă ce mi-a atras cu siguranţa atenţia: Andre’- Iluzii. Într-o Românie în care politica se transformă în circ iar circul adevărat  este apreciat doar peste hotare,  noi ne amăgim cu bucurie.

Prinşi între tăieri de salarii şi pensii uităm că viaţa nu e doar un joc.  România a devenit o ruletă rusească de prost gust în care joaca de-a puterea  îi revine unui singur om: Traian Băsescu.  Ţara noastră a devenit o iluzie? Probabil că piesa ce urmează ne va descreţii frunţile.  Dedic această melodie tuturor celor ce  cred cu tărie că patria noastră e bolnavă.

Comments
  1. […] România de astăzi, o iluzie? Sun Sep 05, 2010 10:56 am Zilele acestea am redescoperit o piesă ce mi-a atras cu siguranţa atenţia: Andre’- Iluzii. Într-o Românie în care politica se transformă în circ iar circul adevărat  este apreciat doar peste hotare,  noi ne amăgim cu bucurie. Prinşi între tăieri de salarii şi pensii uităm că viaţa nu e doar un joc.  România a devenit o […] […]

Leave a Reply

