Journal of a ghost

Posted: September 11, 2010 in Anirock, Ganduri nespuse
Tags: , , , , , , ,

Astăzi am învăţat că viaţa mă poate face să urăsc tot ce înseamnă realitate.  Realul meu este format din tot ceea ce înseamnă visare. Acest jurnal îmi aduce aminte de vremea cănd încă zburam alături de reveriile mele. Nu, nu sunt pesimistă ci vreau doar să spun ca pot fi ceea ce vreau cănd  vreau…

Journal of a ghost este poate singura cale prin care vă pot spune muţumesc. În această perioadă am învătat sa iubesc ceea ce sunt de la doi oameni pe care îi adimir din toată inima.  Noaptea trecută Paul Panait şi acum câteva zişe maestrul Berti Barbera m-au reînvaţat sa fiu Corina.

Sunt plină de viaţa şi cu adevărat fericită.  Am cel mai frumos caou din lume care constă in viaţa  mea. Fantoma tocmai a primit un chip…. chipul unui trandafir plin de pasiune…

Iubesc ceea ce fac şi mai iubesc fantoma din mine…fara ea nu aş fi eu….

Leave a Reply

