“Suntem furtuni” de Andrei Rosca

Posted: March 19, 2011 in Ganduri nespuse, Informatii
Tags: , , , , , , , , , , ,

Aseara am intrat pe net si ca de obicei am inceput sa scormonesc blogurile romanesti sa vad ce mai scrie lumea.  Nu mica mi-a fost bucuria cand pe unul dintre preferatele mele, blogul antreprenorului Andrei Rosca am gasit o surpriza placuta. Cu ceva timp in urma am citit despre proiectul “Suntem furtuni” si ma apucase curiozitatea.

Lucrarea lui Andrei este defapt un manual de antreprenoriat redactat in limbajul tuturor. Eu Corina Enache nu am nici cea mai vaga treaba cu  ceea ce scrie in carte dar m-a fascinat. Autorul  a deschis oricum o lume noua prin modul sau de a aborda onlline-ul.  In 2 ore jumatate am citit pe nerasuflate  povestea de 101 pagini.

Nu pot descrie in cuvinte sentimentul avut cand devorans pagina cu pagina am inteles ca ceea ce scrie Andrei  este pura realitate. Recomand cu  multa caldura cartea “Suntem furtuni” tuturor ce vor sa inteleaga ce inseamna cu advarata  antreprenoriat. Cartea o gasiti pe blogul personal al autorului unde o puteti descarca gratuit in format PDF. LECTURA PLACUTA!

Comments
  1. Andrei Rosca says:

    Multumesc, Corina. Ma bucur ca ti-a placut🙂

Leave a Reply

