Si totusi doare…

Nu imi vine sa cred; se termina facultatea iar eu mai  vreau sa raman acolo cel putin un secol.  Sfarsitul e aproape si nu am cum sa nu recunosc ca momentul final ma sperie grav. In acesti cativa ani am invatat enorm si am realizat in sfarsit am gasit un loc in care sa spun ca ma simt ca acasa.

Ciudat este ca imi va fi dor de toata lumea dar mai ales de domnii profesori  care mi-au oferit increderea dumnealor.  Se termina si eu nici macar nu am apucat sa invat un sfert din cate aveam de invatat.

Timpul curge ingrozitor de repede si de aceea as vrea sa ma inclin in fata celor ce au reusit sa ma  faca sa uit  de tot prin bucuria si simplitatea dumnealor.

Inainte de a incheia as vrea sa le spun citiorilor acestui blog ca “Geografia e in noi!” nu o spun eu; ci un om mai inteligent decat mine. Multumesc!

 

Comments
  1. Teo says:

    femeia de serviciu – ,, gen masculul “, soricel plouat , cateva diminutive a colegilor ….

  2. Geaxi Marius says:

    intotdeauana sfarsitul doare

Leave a Reply

