Incursiune prin cartile de Geografie

Posted: July 17, 2011 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii, Povesti, Romania
Tags: , , , , , , ,

     Domnisoara licentiata in Geografie si-a facut timp sa dea netul peste cap pentru a afla totul despre formarea si evolutia planetei mama. Tip-til am reusit sa imi umplu bibloteca  din calculator cu tot felul de carti, enciclopeii, dictionare, rezumate de teze de doctorat pe care le citesc cu o placere diabolica.

Ma lasa fara cuvinte explicatiile unor oameni ce fac cursuri precum : “Geomorfologia”, “Geologia”, “Topografia si cartografia” si  cartile domnului Grigore Posea (pentru mine acest profesor inseamna Geografia insasi) sa devina accesibile tuturor celor pasionati si sa para o joaca de  gradinari.

Sincera sa fiu cu cat citesc mai mult cu atat as vrea sa aflu mai mult pentru ca, curiozitatea umana cand este alimentate de  un sut dat cand si unde trebuie face minuni.

De la un simlu serch pe Google  am ajuns sa devorez tot ce mi se pune la dispozitie cu  putere de selectie impusa evident de anii de facultate. printre cartile pe care imi voi face timp sa le citesc este si “Geomorfologia Romaniei” scrisa tot de domnul Grigore Posea in care mi-a atras atentia dedicatia de la inceput:

”  Dedic aceasta carte Geografiei Romaniei, ca stiinta si ca realizare care mi-a orientar in permanenta pasii in cercetatre”

 

 

Leave a Reply

