Si iata am ajuns la master….

Posted: October 9, 2011 in Ganduri nespuse, Informatii, Romania, Uncategorized
Tags: , , , , , , ,

Intortochiate sunt caile Domnului, de la Geografie la Administratie Publica. Acum vine intrebarea: Ce imi venii? Nu stiu poate ambitia mea de a face si altceva sau poate destinul.

Cu toata bucuria va spun ca sunt tare mandra de diploma de licenta in Geografie care de la o pasiune a devenit profesie.  Nu cred ca voi uita vreodata serile cand incercam sa invat pentru licenta  Geografia Economica a Roamaniei si ma intrebam de ce  se termina aceasta etapa a vietii…

Studenta in anul I la masterul de Studii Administrative Europene din cadrul SNSPA  incerc cu nerabdare sa ma acomodez noilor reguli. De ce nu? Geografia e o stiinta logica, matematica si extrem de reala, dar va spun cu mana pe inima ceva mai dureros de real decat politica eu una nu am vazut.

Sper ca acum ceea ce voi scrie aici va fi si mai realist si pur…sper ca veti fi alaturi de mine in incursiunea in caile realitatii…

Comments
  1. Talida says:

    Poate ca ai macar un dram de sansa si la un moment dat inveti si limba romana?

Leave a Reply

