Optimal Media ziarul ce inseamna defapt acasa

Posted: October 18, 2011 in Anirock, Ganduri nespuse
Tags: , , , , , , , ,

Ce poti spune cand cel mai mare vis al tau devine realitate? Tot ce am cerut in ultimul an a fost un gram de incredere…din fericire s-a gasit o persoana care sa imi ofere privilegiul de a-mi exercita dorinta de a scrie. Nu am crezut ca vreodata  scrisul imi va devenii profesie.  De ceva timp ma numar printre redactorii unui ziar online ce in curand va ajunge sa  bata recorduri.  Ce caut ca redactor de ziar? Singurul raspuns ce vi-l pot oferii este: din dorinta de a schimba ceva.

In tara tutur posibilitatilor un om de presa este mai degraba anchetator decat un comunicator. Cea mai mare bucurie a mea este ca pot scrie despre absolut orice imi pofteste inima.

Cu ocazia  aceasta as dorii sa multumesc din inima domnului Petre Craciun pentru increderea acordata si mai ales pentru faptul ca m-a invatat enorm. Pentru cei ce nu stiu despre ce ziar vorbesc intrati aici:  Optimal Media.

Leave a Reply

