YouTube-o noua fata fressh!

Posted: December 2, 2011 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii, Stiri
Tags: , , , , , , ,

De dimneata am intrat ca de obicei pe net, si ce sa vezi? YouTube si-a schimbat fata.  Acest site este primul pe care il deschid in fiecare zi deoarece sincer nu am muzica in calculator .  Decat sa descarc muzica ilegal prefer pe cat se poate sa o savurez legal.

Noua fata a acestui site m-a cam derutat putin, dar dupa zece minute de navigare mi-am dat seama ca nu e asa de greu. Simpli, compact si mai ales elegant noul YouTube m-a acaparat prin  usurinta de utilizare.

Chiar de la inceput ti se expica modul de utilizare si noile functii si asta mi se pare destul de cool. Sper sa va placa si go for it!

Leave a Reply

