In ultimele 3 zile pe buzele tuturor  se afla o singura intrebare: “Ce fac de sarbatori?” Mi se pare aiurea sa intreb asta atunci cand nu am nici un plan.  Nu sunt un om extrem de iubitor de agitatie si de aceea  am  ales sa fac sarbatorile acasa cu parintii mei.

Oferte au fost destule dar petrecerile ma plictisesc.  Nu imi place sa ma plimb printre gunoie si betivi. Pentru mine un party inseamna clar ca se imbata careva si o face de oaie.

Multi imi spun ca sunt antisociala si ca  ar trebui sa imi fac mai multi prieteni dar eu imi rezerv dreptul de a alege cu cine  vorbesc. Urasc cu desavarsire: ipocrizia, nesimtirea, minciuna dar mai ales: prostia.

In viata mea  au intrat oameni ce ii suport din pura mila si pe care ii detest cu  desavarsire. Viata e dura si orcine trebuie  sa fie puternic sa ii faca fata. Dupa zile intregi de intrebari imi dau seama ca cel mai mare defect al unui om este prostia.

Cand intalnesc un om ce sufera de prostie il analizez si imi dau seama ca imaginatia mea este net inferioara aberatiilor ce le poate spune o persona ce sufera de aceasta boala. Cea ce nu inteleg prietenii mei este ca eu nu consider ca bolnav este cel care nu stie carte, ci cel ce habar nu are cu ce se mananca viata.

Prostia se trateaza da uneori e prea tarziu!

Leave a Reply

