Bilant la sfarsit de an!

Posted: December 22, 2011 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii
Tags: , , , , , , , , , ,

Dupa un an plin de bucurii si impliniri sufletesti am facut un bilant. Jumatate din ceea ce am realizat in 2011 s-a conturat datorita unei vointe inimaginabile si a unei placeri extraordinare.

Am inceput sa vad viata cu alti ochii atunci cand am ajuns la catedra si am vazut lumea in privirea elevilor mei. Lumea nu e roz dar cand ajung in fata lor totul pare o joaca.

De la profesor la jurnalist e cale lunga dar uite ca am facut-o si pe asta. Ca redactor de ziar am ajuns sa cunosc o lume care nici nu stiam ca exista!

Multumesc tuturor ca ati fost langa mine si anului 2011 pentru darurile oferite! Sarbatori fericite!

Leave a Reply

