Craciun fercit dragii mei!

Posted: December 25, 2011 in Anirock, Ganduri nespuse, Povesti
Tags: , , , , , , , , , , ,

De ceva timp am invatat ca acest blog a devenit mai mult decat un jurnal de bord. In aceasta zi sfanta as vrea sa urez din suflet celor ce ma onoreaza cu prezenta lor aproape zilnica pe blog un Craciun Fericit si toate cele bune.

Zambind imi dau seama ca cel caruia ce trebuie sa ii multumesc pentru ideea de a creea o lume a mea este Panda. Imi aduc aminte cu bucurie ca m-a batut la cap cam o luna ca sa pot sa imi dau seama ca merita sa scriu.

Urez toate cele bune redactiei Optimal Media ce m-a primit cu bratele deschise,  prietenilor de la radioul meu de suflet Radio Lynx, colegilor mei de servici de la Grup Scolar Mihailesti -Scoala Poesti, elevilor mei dragi si prietenilor mei.

Craciun fericit si tuturor citittorilor acestui blog si multumesc ca imi sunteti alaturi!

 

Leave a Reply

