Grigore Lese omul ce canta Romania

Posted: January 23, 2012 in Anirock, Ganduri nespuse, Monden, Poezii
Tags: , , , , , , , ,

Cand eram mai mica cineva mi-a cantat piesa “Candec pentru Bucovina” a domnului Lese ai m-am indragostit total de aceasta melodie.  Luna trecuta maestrul a fost invitat la emisiunea “Vorbe grele” chiar in noaptea de ajun si m-a lasat masca.

Este adevarat ca nu prea este luat in seama de televiziunile romanesti dar domnul Victor Ciutacu l-a scos pe maestru din parca din negura timpului. Fundalul emisiuni mi-a paralizat practic simturile iar vocea lui Grigore Lese m-a purtat agale intr-o lume de poveste.

Cu  cateva zile in urma am gasit piesa si m-am adus aminte de acea emisiune si  fara sa ma gandesc am memorat fiecare cuvintel.  Orice cantec are iz de Romanie, vocea maestrului mi-a inghetat sangele in vene. Am uitat pe ce lume traiesc si mi-am dat seama ca muzica acestui om nu pote fi descrisa in civinte… Va ofer cu drag piesa mea preferata:

Leave a Reply

