Cand omul nu are ce face isi face de lucru. De plictiseala am cautat  intr-o zi un serial la care sa ma uit.  Un prieten mi-a recomandat House M.D si sunt  fascinata de acest serial.

Doctorul House este o fiinta geniala, aroganta si cinica ce sfideaza orice  gram de umanitate. Multi oameni cred ca acest serial este despre medicina, da de unde….

In acest serial se abordeaza rautatea umana  ca si  boala.  Medicul  Gregory House (Hugh Laurie) nu are incredere in nimeni, cu atat mai putin in pacientii sai.  Insasi infatisarea personajului ne  transmite un miserupism  dus la cote maxime, dar  o provocare continuua. Niciodata nu stii ce urmeaza sa spuna…

Comments
  1. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1.
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

Leave a Reply

