In Romania au trecut mai multe decenii pana ce toti ne-am prins ca presa  e a patra putere in stat. Vorba celor de la La Familia:”A patra putere in stat le face mereu jocul.” 

Presa prin definitie trebuie sa se opuna puterii, oricare ar fi ea.  Din experienta celor multi putem spune ca acum presa este sclava puterii si a  institutiilor acesteia.  Nevroza presedintelui tarii, este existenta fara voia sa a trustului Intact, si de aci iaca ca incepe balacareala…

Ziaristii scriu la comanda, puterea comanda, dar ce sa facem cu Intactul? Unul dintre putinele trusturi de presa din Romania reuseste cu brio sa  faca audienta aruncand acuze( argumentate) in ograda puterii…

Lipsa de curaj a jurnalistilor a facut ca blogosfera sa ia amploare, lasannd presa traditionala in voia sortii . Acum sa fim seriosi, cine mai citeste presa tiparita? Cu cat miscarea anti presedinte va lua amploare cu atat  sclavii vor fi si ei mai multi.

Oare oamenii astia traiesc in lumea a treia? Nu isi dau seama ca barca se scufunda cu marinar cu tot?

Comments
  1. Acum am descoperit blogul tau si imi place foarte mult cum scrii.Am citit ca ai fost studenta la facultatea de geografie:D Aceiasi am facut-o si eu,mi-a placut de mic.
    Vom mai avea inca mult timp o presa aservita puterii pentru ca,din pacate,suntem o tara primitiva din pt. asta de vedere.Mai avem mult pana sa ajungem la nivelul unor tari din vest.Spaga,coruptia inca primeaza la noi.Iar intrebarea ta de final e oarecum retorica.Poate pentru ca suntem in lumea a treia nu-si dau seama sau poate voit o fac pentru anumite beneficii.
    Numai bine si cat mai multe posturi bune!

Leave a Reply

