Scrisoare catre o iluzie

Posted: April 20, 2012 in Anirock, Ganduri nespuse, Povesti
Tags: , , , , , , , , , , ,

Giurgiu. 23.03. 2009

Draga mea iluzie,

Iubirea…  O poveste nscuta din mine, scrisa de mine pentru tine.   Te iubesc! Doua cuvinte care descriu cel mai pur sentiment din lume, e oare de ajuns? Am crezut in tine fantasma draga, in chipul tau de catifea ce ma face sa mor de durere.

Lacrmi,  scancete, nopti nedormite e parca un cosmar; dar nu; aceasta este defapt ceea ce simt. “Fantasmatica iubire” reda-mi libertatea de a crede in mine si nu ma mai plati cu suferinta.  Am renuntat la mine pentru iubirea ta, am uitat cum sa zbor pentru a te invata sa zbori.  Imi e foame de mangaierile pe care nu mi le-ai oferit, imi e dor de buzele pe care inca nu le-am gustat si mai ales visez la bucuria de a te primi in suflet.

Te iubesc, te iubesc atat de mult incat daca ar seca Oceanul Planetar l-as umple cu lacrimile mele, iar daca s-ar inunda Pamantul as soarbe fiecare picatura de apa pentru a te scapa de innec. Daca as avea iubirea ta as vraji: pomii ,florile si oamenii sa ne stea la picioare. Nu iti cer mult; doar jumatate din inima ta, nu iti cer sufletul.  Mi-am jucat inima si sufletul la Cazinoul lui Cupidon, din pacate am pierdut.

Ma rog sa invat sa te uit. In zadar! Pe zi ce trece te iubesc mai mult. Raspunde-mi doar atat: da  sau nu.

Celei mai dureroase iluzii a vietii mele…

Cu dragoste, Anirock

Leave a Reply

