A fi liber de propriul gând

Posted: April 26, 2012 in Poezii
Tags: , , , , , , , , , , ,

as vrea să scriu despre iubire

dar îmi lipseşte

iar tu eşti păcatul ce-nvinge timpul pentru a mă învăţa să respir

rândul trei deja mi se pare clişeu

asta am simţit

şi asta am scris dar ce este cu adevărat poezia?

bucata din tine

hrănind omul flămând?                                           

flamând… cât de tare mi se potriveşte acest cuvânt

probabil nu ar trebui să gândesc aşa de mult

să muşc din propria carne

astfel mă voi face fericită

 

nu este niciun secret până la urmă

nicio formulă magică

doar sinceritatea

cea mai frumoasă metaforă

a sufletului

 

ceea ce cred că mă cenzurează

este frica de a pierde controlul

când…

tot ceea ce îmi trece prin cap

poate fi pedeapsa capitală

de a mă fi născut

de a gândi

de a crea

 

a fi liber este primul pas

spre cuvânt

Leave a Reply

