Drept la replica contra unei societatati anoste

Posted: July 15, 2012 in Anirock, Ganduri nespuse
Tags: , , , , , , , ,

Nu, stati  linistiti nu am fost pacalita de vreo  revista tabloid, ci de viata insasi. Ieri a venit cineva la mine si m-a facut sa cred ca ii par si idioata si pusnica. Nu stiu poate ca nu inteleg nimeni cine sunt, asa ca acum va voi spune cu adevarat cine e stapana acestui blog.

Corina Enache este profesor si redactor de ziar, student si tanar dar mai ales femeie. La 25 de ani am trait cat altii intr-o suta, asa ca nu am nevoie sa mi se spuna ce si cum sa fac.  Dupa ce mi s-a spus ca nu  tratez la fel pe toata lumea si ca ar trebui sa mai ies din casa am  hotarat sa scriu acest articol.

Statul  meu personal si profesional nu imi mai permite sa ma prefac copila tampita de pana acum. Corina Enache ce facea orice sa simta ca apartine unui grup ieri a murit. De azi inainte femeia din mine urla ca a obosit sa lupte cu morile de vant. Unde a disparut bunul simt si decenta? Am inceput sa inteleg cum stau lucrurile in lumea reala: daca nu stau de vorba cu pustii de 12 ani pe la colturi si nu ma port ca o  tarfa betiva pierzandu-mi vremea band bere prin carciumi sunt o ciudata.

OK, prea bine prefer sa fiu specimen al naturii decat o prefacuta.  Nu imi pot risca reputatia incercand sa fiu ceea ce nu sunt. Am incercat sa las loc de buna ziua si sa  fiu amabila cu toata lumea. Mereu am fost cea care a fost a cincea roata de la caruta, dar azi s-a terminat. De astazi o sa devin ceea ce mi-am dorit mereu: necrutatoare.

 

Comments
  1. Nu prea stiu ce sa spun. Cuvintele sunt degeaba, ma bucur doar, amutit de duritatea argumentata si de atitudinea corecta pe care le-ai luat. In rest, stiu ca nu trebuie sa fim necrutatori, dar mai stiu ca uneori aceasta atitudine ne protejeaza de micimea unor oameni din jurul nostru. Daca Dumnezeu ne-a lasat buni, intalegatori si toleranti cu semenii nostrii nu inseamna ca trebuie sa ne lasam calcati in picioare de acestia. Viata fiecaruia e viata fiecaruia si nimeni nu are dreptul de a pune intrebari indecente si de a ne da sfaturi in ceea ce nu-i priveste. Daca noi suntem impacati cu Divinitatea si cu noi insine totul e in regula si asa cum ii place lui Dumnezeu. Nimeni nu are drept de judecata asupra noastra, pe nimeni nu avem dreptul a judeca… Asa ca pozitia luata e de aplaudat si de urmat si de altii care isi vad frumos si linistit de vietile lor, fara a deranja catusi de putin echilibrul societatii, al lumii ori al universului intreg. Multumesc pentru aceasta lectie de viata, Corina!

  2. m00ve says:

    Toata viata ai ceva de invatat. Chiar si de la un prost.
    Si sa stii ca mai bine “specimen al naturii” decat prefacuta.
    Mult succes!

Leave a Reply

