Argedava sufletului meu…

Posted: September 2, 2012 in Informatii, Poezii, Povesti
Tags: , , , , , , , ,

Gandul ma duce spre locul in care alergam  impreuna cu colegii mei si ne prefaceam ca  crengile pomilor sunt sabii…Dupa peste un deceniu gasesc falnica  cetate dacica in paragina si parasita de toti.

Scriitorul Daniel Roxin mi-a redat speranta ca  Argedava va primii locul ce i se cuvine in istoria romaneasca. Operatiunea “Argedava 2012” a  fost un real succes, aducandu-mi in inima amintirile celor mai frumosi ani

Cu bucurie copilareasca ma inclin in fata ideii lui Daniel Roxin sperand ca  initiva sa sa  readuca comorile istoriei dacice  in istoria lumii. Am aflat astazi lucruri pe care nu le stiam despre locul meu de joaca, si am privit cu emotie cum sufletele a catorva zeci de oameni  au reinceput sa bata romaneste.

Nu sunt prea mare fan istorie recunosc ca mi se pare inutil sa inveti despre altii, dar cand e vorba de tine, nu ai scuza. Romania a fost, este si va fi campul  de batalie al marior puteri ale lumii, asa  ca haideti sa ne invatam istoria adevarata nu falsurile impuse de altii…

Si uite asa, cineva a facut ceva pentru Argedava mea frumoasa….

Comments
  1. Daniel Roxin says:

    Multumesc pentru ca ai venit la Argedava ta!😉

  2. Un tzepuit says:

    TZEAPA!
    AM FOST CHEMATI SA DAM O MANA DE AJUTOR, CAND COLO, CA SA FACEM PROPAGANDA.
    DATA VIITOARE, SA NU MAI PUNA DANIEL OAMENII PE DRUMURI DEGEABA!
    ZAU, IMI PARE RAU CA AM VENIT. AM VENIT D E G E A B A !!!

  3. Un tzepuit says:

    Propaganda pentru a se obtine fonduri europene. Nu ati inteles ca pentru asta ati fost chemati acolo?….
    Unde ati vazut dvs. cele 10 (ZECE) basculante de gunoaie? S-au ridicat doar cativa saci cu scaieti arsi. (scaietii NU reprezinta gunoaie)…
    Pentru acest lucru – a face curatenie – am fost chemati, nu sa ascultam populismul gratuit al unora….
    E jenant….daca stiam…nu bagam cheia in masina ..
    Lucrurile – in tara noastra se fac in mod cinstit – nu cu minciuni ….daca ar fi zis Danile – veniti ca sa infiintam o ascociatie prin care sa obtinem niste fonduri….ar fi venit 1/2 din cei de acolo.
    Majoritatea erau cursanti, care stiu ce inseamna a face karma….pe asta s-a mizat.

    • Cred ca esti in eroare, dar ai dreptul la propria opinie.Daca doream sa infiintam o asociatie pt a obtine fonduri europene, am fi facut-o si singuri, nu era nevoie sa mobilizam pe cineva.Scopul acelei deplasari acolo a fost unul de informare asupra lipsei de interes a autoritatilor statului privind obiective d eimportant amajora pentru istoria noastra.Daca ai inteles altceva,fie,un sta nimeni sa te convinga de contrariu.Nu stIu la cine te referi cand vorbesti de ascultat populismul unora.Dupa cum ai observat,poate,si ce a vorbit Daniel si ce am vorbit eu, au fost lucruri strict despre situl arheologic si starea sa, precum si despre faptul ca trebuie actionat in vederea protejari acestor vestigii.Rau este ca nu se actioneaza,rau este daca se actioneaza..
      Cu stima,
      Valentin Roman

      • anirock87 says:

        Multumesc Vallehtin, sper doar ca articolul meu sa incununeze munca voastra. In ceea ce il priveste pe domn fiecare are dreptul la opinie cum ai spus si tu…

  4. Un tzepuit says:

    Stimate Domnule Valentin Roman,
    Esti rau de tot in eroare…Daniel Roxin a lansat acel strigat – de a da o mana de ajutor. La ce? La ce nu exista?
    Am fost acolo, era curat ca in palma. De ce am fost mintiti? Aici e marea problema.
    Cititi ce scrie pe blog-ul luio Roxin.
    Trebuie curatat acel loc. Cine sa faca gunoi acolo? Era curat ca in palma. Mergeti in paduri sa vedeti gunoaie.
    Poate nu ai surprins textul lui Roxin – sa facem curat asa de forma – pentru poze…
    Cu ce scop?
    S-au umplut doar 2 saci de maracini arsi. Repet- maracinii nu sunt gunoi.
    De ce am fost chemati pentru niste poze.
    Zau, a fost o totala bataie de joc. Unde sunt cele 10 basculante de gunoi de care zicea Daniel? In ce stare este acest sit? Este conservat in pamant. Ce poti sa ii faci? Nimic.
    A fost o propaganda ieftina pentru a intinde o mana la a cere bani., pe care voi, cei care ati initiat asa ceva, vreti sa ii tocati.
    Stiam ca practicantii si cursantii scolii de Yoga – sunt oameni care nu mint.
    Se pare ca m-a inselat -inca o data.
    Consider inchis acest subiect cu tine, si cu cei care se imbata cu apa rece – care trebuie sa fie mandrii – ca grecii “ca ce bine le merge” – vezi discursul de ieri…

  5. sarpe81 says:

    Tzepuit lasa ne frate cu d’astea . Ce manacati frate de vedeti numai manipulari si bani ???? Accesul asta nelimitat la internet va dauneaza , sincer .

  6. Un tzepuit says:

    @anirock87
    Te-a bucurat si pe tine ca la tine la tara au mai ajuns masini straine.

  7. Un tzepuit says:

    @sarpe81
    Tu ai vazut gunoaie?
    De ce ai fost chemat? Ce ai facut acolo? Ce ai vazut? Cum ai ajutat?
    bla….bla….bla….
    Daca nu intelegi care a fost scopul adevarat…inseamna ca te uiti prea mult la TV.

    • sarpe81 says:

      Nu am stiut ca ma duc pt curatenie . Daca stiam ma pregateam . Ce am vazut ? Mai degraba ce nu am vazut . Nu am vazut nimic facut de autoritati pt conservare si protejarea sitului . Cred ca asta a fost si scopul actiunii , sa aratam lumii ce se intampla acolo .

  8. Un tzepuit says:

    In afara de Valentin si Corina, nimeni nu a omagiat aceast timp pierdut…la Argedava. Vezi blogul lui Daniel. Numai 2 persoane au dat feedback pozitiv.

    • Ionut Francu says:

      Tzepuitul fara nume ar trebui sa-si dezvaluie identitatea daca tot vorbeste despre asa ceva. Cine si cu ce ti-a dat tzeapa? Dor nu iti imaginai ca vor cara tonele de gunoaie de pe latura sudica si estica a cetatii. Ai fost acolo sa vezi ce este sau te-ai multimit doar cu panta de la intrare si platou? Cat ai vazut tu din Argedava?
      E foarte bine ca scopul principal nu a fost stragerea gunoaielor, oricum se vor pune altele in loc daca zona nu va deveni cu adevarat ceea ce este, zona arheologica protejata.
      Este foarte bine ca scopul acestei intalniri este de a face cunoscut acest loc. Daca asta inseamna propaganda, e un lucru bun.

      • Un tzepuit says:

        1.
        Ionut, tu ori esti orb, ori esti redus ca intelect. Vrei sa iti dau pozele cu cat de curat era acolo? Unde ai vazut tu gunoaie? Pentru ce am venit acolo? Concret…pentru ce?
        Sa facem citez ‘sa adunam gunoaiele simbolic’ ….pentru revista?
        Sa vedem cat de curat este? Am vazut latura din Nord – nu era nici pic de gunoi. Cine sa il faca?
        2. Roxin a facut clar, un apel la a da o mana de ajutor, nu de a asculta o lectie de patriotism din care sa aflu ca a fi mandu= este foarte bine (“vezi Grecia – cat de bine o duce” – din discursul audiat).
        3. Propaganda pentru a strange niste fonduri pe care cineva sa le aiba de rontait.

        Sti ce a facut Roxin? S-a folosit de numele lui ca sa vina oamenii.
        Data viitoare, se vor cere mult mai multe explicatii. Oricum a luat o bila neagra de la mine, Roxin.

        Poti duce calul ca bea apa,dar il poti si face sa bea….asa ca daca esti orb, orb ramai…
        Vezi pe blogul lui Roxin cate feedback -uri a avut ..pozitive…2🙂 Din 100 de participanti..No comments…Asta nu iti da gandit?

        Iti dedic o melodie, poate ai sa intelegi. Cu toate ca, oxigenul si orbirea nu au limite pe pamant.

        Sa o asculti de minim, repet, de minim 3 ori, cu consacrare….

  9. Ionut Francu says:

    Da, bine, bine, e asa cum zici tu. Hai poti merge la culcare acum, ai dreptate.

  10. Philip says:

    Unuia care se considera “un tzepuit”.
    Nu am fost acolo si imi pare rau(distanta e din pacate un impediment, fiind din Cluj) dar daca as fi putut as fi mers. Nevoia noastra de a ne recastiga demnitatea si increderea ca neam si natie e enorma in momentul asta. E poate singura noasta sansa de-a ne reveni moral si spiritual, iar apoi, avand sufletul tare, si economic.
    Initiativa a fost frumoasa si frumos si faptul ca in atat de scurt timp au raspuns atatia oameni.
    Nu te cunosc dar reactiile tale repetate si repetitive spun unele lucruri. Ce faci tu e aruncat cu noroi fara rost. E similar cu situatia in care pe starda, un cersetor(a nu se ofensa nimeni, e doar incercarea de-a explica un fapt) iti cere ajutorul pentru a lua o paine iar tu, cu buna credinta si incredintat fiind ca ajuti, i-l dai dar apoi il vezi intrand in crasma(de ex.) . Ce o sa faci? O sa alergi dupa el sa-i bati obrazul si sa-i ceri banii inapoi? Te consideri inselat in buna ta credinta si atunci si in cazul acestei iesiri la Argedava dar nu e ok reactia. Ar fi de dorit sa constientizezi ca daca ai fost inselat in buna ta credinta, problema nu mai e a ta ci a celui care a inselat. Tu ar trebui sa fi impacat iar viitoarele astfel de activitati care te-au dezamagit sale zanctionezi prin neprezentare. Si ar mai fi frumos sa incepi sa respecti parerile celorlalti. Stii, intr-un dialog, ironia si atacul la persoana e semn clar ca ai ramas fara argumente. Mai bine lasa…
    PS: repet, nu am fost acolo(cu parere de rau, din nou) ca sa pot avea o parere personala despre activitatea desfasurata, fac referire doar la prea apasatul dialog starnit de un subiect atat de frumos.

  11. Aledas says:

    Hmda… eu am fost astazi 7 octombrie 2012 la Argedava , ce pot spune , ciulini , scaieti , serparie , gropi facute de mai stiu eu ce animale si ….. poate toat asa cam 2 saci de gunoi
    :))

Leave a Reply

