Pavel Corut unul dintre putinii daci in viata

Posted: September 16, 2012 in Ganduri nespuse, Povesti
Tags: , , , ,

Wow…inca de mica ma fascineaza lumea creeata de scriitorul Pavel Corut, iar acum ceva timp am avut  onoarea sa il am in fata mea desi nu mi-am dat seama de acest lucru. Cand prietenii tai cei mai buni sunt cartile nu ai cum sa nu ii citesti povesile, urmandu-le cu o frenezie dementa.

Cand am implinit 14 ani am inceput sa ii cer mameni carti ce nu erau de povesti; mama stiindu-mi pasiunea pentru lucrurile  ce nu sunt atat de obisnuite mi-pus in brate volumul “Trasnetul geto-dac”. Cartea m-a fascinat si incecepand din acel am am avut ambitia sa citesc intreaga serie  din care faea parte: “Octogonul in actiune”.

Nu am reusit sa citesc intreaga serie, insa  cartile domnului Corut mi-au fascinat copilaria si adolescenta, umplandu-le cu: vise, spionaj, paranormali si calatorii in lumi paralele.

Recomand cu multa incredere lucrarile maestrului Pavel Corut tuturor celor ce inca mai cred ca romanii sunt un neam ales pentru  a castiga intreaga admiratie a lumii. Cum am spus la inceput am avut onoarea sa stau la doi pasi de scriitor atunci cand jurnalistul Valentin Roman si scriitorul Daniel Roxin au avut ideea de a realiza o actiune de constientizare  a existentei cetatii dacice Argedava, ce se afla aproape de zona unde locuiesc.

 

 

Comments
  1. jarnea says:

    si noi ce suntem? ” “Isus unicul fiu al lui dumnezeu ” – si noi ce suntem ?

    • jarnea says:

      Corut este un tip destept si modest , m-ar mira sa-i placa astfel de titluri.

      • Samira says:

        Asa e .Sa ignoram primele vreo 20 de pagini din “Ingerii rebeli” in care spune ca este unul dintre putini intelectuali din Romania si ca el cu ajutor auto sugestiei poate sa nu imbatraneasca la fel de repede la ceilalti , ma repet sa ignoram si celelate paginii in care delireaza despre nenumaratele sale aventuri pasagere si sa tragem concluzia ca Pavel Corut e un tip al naibii de modest .Ah sa nu uitam de intelectul sau care se manifesta numai la canale de inalt calibru precum OTV.

  2. gold account says:

    Recomand cu multa incredere lucrarile maestrului Pavel Corut tuturor celor ce inca mai cred ca romanii sunt un neam ales pentru a castiga intreaga admiratie a lumii. Cum am spus la inceput am avut onoarea sa stau la doi pasi de scriitor atunci cand jurnalistul Valentin Roman si scriitorul Daniel Roxin au avut ideea de a realiza o actiune de constientizare a existentei cetatii dacice Argedava, ce se afla aproape de zona unde locuiesc.

  3. @SAmira draga pe langa nulitatile care-l critica si desconsidera, Corut repet este un destept.

Leave a Reply

