Ochii mei

Posted: January 20, 2013 in Ganduri nespuse, Poezii, Povesti
Tags: , , , , , , ,

59


 

 

Ochii mei sunt ca şi noaptea,

Ochii mei sunt o perdea,

Ochii mei salvează moartea,

Dacă cineva ar vrea.

 

Ochii mei alungă teama,

Ochii mei  primesc iubirea,

Ochii mei aduc în  suflet,

Tristeţea şi amintirea.

 

Ochii mei găsesc  speranţe,

Şi puterea de-a iubi,

Ochii mei mă ţin în viaţă,

În fiecare zi!

 

Dacă tu vezi ochii mei,

Îmi vezi inima şi gândul,

Dar peste timp doar eu şi ei,

Vom înconjura pământul.

 

Ochii mei privesc în taină,

Lungul drum al destinului,

Doar în ei găsesc acum,

Piramida timpului.

 

Cu ei lumea se dezmiardă,

Ochii mei sunt un abis,

Cu ei aş creea o lume,

Sau întregul Paradis!

 

Leave a Reply

