Geografia suntem noi….

Posted: January 26, 2013 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii
Tags: , , , , , ,

Geografía-PolíticaInaite de a incepe sa scriu acest articol as vrea sa va spun ca  titlul este o adaptare personala a unei expresii folosite de un fost profesor” Geografia e in noi”, lector universitar doctor Dan Eremia.

Ieri am realizat ca orice as face in viata, tot de geografie dau.  Mereu am dorit sa fac lucruri diferite cu viata mea si de aceea am ales o alta facultate pentru master. Ce credeti? Din 5 cursuri 3 sunt geografie pura. Nu imi venea sa cred! Ieri am avut bucuria de a trece prin foata facultate. Am revazut un sfert dintre “fostii profesori expirati” vorba domnului profesor Florin Vartolomei  Pentru dansii am promis ca voi scrie o carte dupa ce voi termina masteratul.  Pentru a va demonstra ca e adevarat  va voi  da o mica mostra  din “Ganduri nespuse”:

  ”   2 octombrie 2007….ziua ce a ramas in mintea mea  precum cea mai frumoasa zi din viata mea. Orice inceput  pentru mine a fost greu, dar acesta a insemnat bucuria de a putea cunoaste tainele celei mai mai frumoae stiinte din lume: Geografia.

    Si  acum dupa  atatia ani inca mai  simt bucuria acelei zile. Soarele stralucea pe cer precum diamantele unei regine, iar subsemnata nu intelegea de ce inima ii batea cu viteza lumiii. Inca de la inceput am simtit din plin simplitatea si familiaritatea locului. Teama se citea pe fata mea, iar mintea zbuda peste mari si tari. Nu stiu daca intelegeti, dar fiecare gand se indrepta spre  siguranta ca la sfarsitul facultatii voi stii “orice despre orice”.

      La un moment dat am inchis ochii si mi-am imaginat ca beau un  ceai la cabana Babele(ceea ce la sfaesitul anului s-a si intamplat).

      Acum, dupa ani am impresia ca acea zi a fost ieri. Finalul acelei perioade a insemnat despartirea nu numai de cladire, colegi si cursuri,ci de  poetii naturii.. Inceputul a fost o raza de soare, un moment ce imi va marca viata pe viitor mai mult decat orice. Poetii naturii sunt  profesorii ce ne inlesneau munca prin fascinantele povesti ale dansilor.  2 octombrie este si ziua mea de nastere, asa ca in acel an nu numai ca mi-am  sarbatorit ziua, dar am si aflat menirea vietii mele. Imi amintesc cu drag aproape fiecare zi de  faculttate incepand cu primele vorbe spuse de un profesor universitar:” Buna ziua si bine ati venit prichindeilor!””

Cam asa incep gandurile mele nespuse….Sper sa va placa si ma ales sa fie o surpria placuta pentru fostii mei profesori dragi.

Comments
  1. esti minunata Corina!MULTUMESC BUNULI DUMNEZEU ca exista oameni ca tine!Si ii mai multumesc ca mi-a oferit mie ocazia de a te cunoste!

Leave a Reply

