Scut

Posted: January 27, 2013 in Poezii, Povesti
Tags: , , , , , , , ,

 

În mine lutul galben ustură,

Mă-nclin ca salcia pe mal

Şi fierb doar mintea-mi fragedă,

Apune-n scutul galben de cristal.

 

16-scut lemn pictat 2

Mă usucă lacrima de gheaţă,dar

Scutul mă leagă doar de Tine

Şi vântul alb uşor m-adapă,

Dorind să scuture suspine.

 

Trupul aşternut pe frunze

Bea roua din cântul dalb

Şi mă umbreşte-n scutul ochilor,

Etern ca Olimpul zeilor.

 

Scut ,scut de gravă nemurire;

Scut alb cu rădăcini de nori,

Astupă-mi gura călătoare

Cu poarta grădinii-nfloritoare!

Leave a Reply

