Icsu Fila 2, realitatea in versuri

Posted: March 25, 2013 in Informatii, Monden, Poezii
Tags: , , , ,

Dupa ani buni de prietenie cu Cristian Sidoric, fostul membru al trupei Explicit am reusit sa invat cate ceva despre hip-hop. Tota povestea a inceput in 2007 cand am descoperit emisiile sale de la Radio Lynx unde activeaza si acum. Icsu are toate calitatile unui artist complet: talent, tupeu si mai ales respect pentru fani.

Prin 2009 am aflat ca el a cantatat una dintre piesele mele de suflet:”Albastru de metil”, nu mare mi-a fost mirarea cand “boss” cum ii spun eu a reiniceput sa puna realitatea in versuri, nu oricum ci cu tupeu si mult miserupism. Va prezint noua piesa care sper sa ajunga hit. Cu drag va adaug in articol Fila 2. Bafta boss!

Leave a Reply

