Povestea unei iubiri absurde

Posted: May 11, 2013 in Ganduri nespuse, Poezii, Povesti
Tags: , , , , , ,

nkjl;'   Amintirile trec prin mine precum o autostrada, lasandu-ma muta de uimire si scaldata intr-o tenta de dispret. Ce credeai? Ca incercand sa mori cu pretextul iubirii pentru mine mi se va face mila si voi ceda iubirii tale bolnave? nu voi plange pentru omul ce  a  cedat primului sut mai zdravan primit in lupta cu intreaga planeta.

Lupta m-a lasat in voia sortii secatuita de puteri si de aceea nu mai vreau sa ma zvarcolesc in grozavul razboi cu sangele ce urla de durere in inima ce inca il mai trimite lenes catre organe. Ai murit in mine, ai trait in mine precum  o celula canceroasa ce se duce si se intoarce alene in ochi-mi vineti de nepasarea ta….

Se scurge viata din tine precum  dragstea din sufletul meu cand mi-ai spus ca te vrei insurat cu moartea…santaj amestecat cu aburi crescanzi de gelozie pe fantasme alienate…

Te certi cu tine precum se certa Don Quijote cu morile de vant in celebra povestire. Nu intelegi ca o viata plina de  resentimente  este a o cupa cu venin din coltii unei cobre? Mi-e teama ca iubirea absurda pe care am trait-o nu ma a mai lasa sa uit chinul petrecut in bratele ei.. Nu folosi iubirea ca pe o arma letala, foloseste-o ca scop….

Fin

Comments
  1. writersandletters says:

    Love sux :<

Leave a Reply

