“TRAFICANTUL DE ARME” un roman de succes scris de Hugh Laurie

Posted: May 12, 2013 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii, Monden
Tags: , , , ,

traficantul_de_armeSi in sfarsit am cumparat cartea si am citit-o in cateva ore pe nerasuflate… Nu stiu de ce am cumparat cartea, cred ca din pura curiozitate sau din bucuria de a citii ceva scris de vedeta serialului meu de suflet. La inceput am citit cateva randuri si nu m-am mai putut oprii.  Hugh Laurie este un actor de prima clasa, un cantaret de exceptie si dupa cum am descoperit acum un scriitor de prima mana.

Cum e cartea? Cum poate fi o carte scrisa de Dr. House? Sarcastica, cu un limbaj colorat si evident plina de umor… Pe langa Tomas Lang, pesonajul cartii, sarcasticul doctor misogin este precum un adolescent ce habar nu ae unde se afla.

Umorul este  calitatea de baza a autorului care este un mercenar somer ce fara sa vrea ajunge partas intr-o poveste cu femei, arme si diplomati corupti ce ajunga sa practice terorismul pentru bani. Sincer, daca cineva ar ecraniza  romanul politist, “Traficantul de arme” ar depasi audienta “House M.D.” Va recomand cartea si orice are legatura cu autorul

Leave a comment