Conditiile de munca si sanatatea in administratia publica

Posted: June 2, 2013 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii, Monden
Tags: , , , , , ,

Oboi_s_prekrasnymi_ugolkami_prirody_314_199Cand am primit tema de dizertatie de la domnul profesor Mrcea Aurel Nita am zis ca nu poate fi adearat, insa acum ma fascineaza atat de tare ca nu ma pot oprii diin scris.

Recunosc este o tema destul de complexa, insa intotdeauna am ales sa fac tocmai ce mi se parea mai greu. Imi place sa spun adearul in lucrarile mele, asa ca am lasat studiul de caz, cercetarea stintifica si analiza SWOT la final in detrimentul unei abordari clare,simpliste jurnalistice. Nu este usor sa faci un articol de presa de peste 80 de pagini, insa proocarea isi spune cuantul
Ce poti spune despre administratratia publica din ROMANIA? Sa ma ierte Dumnezeu da e total naspa. Va imaginati ca in lucrare nu am scris tocmai cuantul asta, dar ceas am scris acolo are o singura finalitate: sistemul romanesc e nasol.
Ei bine am scris acest articol ca cei ce cred ca stau doar cu nasul in carti sa isi dea seama ca la un moment dat
un om trebuie sa isi gaseasca in viat drumul in viata.
Trecem de administratia publica si dam de cuantulanatate, mai exista sanatate in tara noastra? Cand unul dintre cei mai importanti oameni din viata ta are de-aface zilnic cu acest sistem iti dai seama ca traiesti in lumea a treia.
Chiar merita sa te prostesti pentru binele altora?

Comments
  1. incaunipocrit says:

    Reblogged this on Playground.

Leave a Reply

