Paranormalul este cat se poate de normal

Posted: June 7, 2013 in Ganduri nespuse, Informatii
Tags: , , , , ,

Dupa munca depusa pentru finalizarea lucrarii de dizertatie fara sa imi dau seama am citit foarte multe carti, articole si lucrari stiintifice ale domnului Vasile Rudan.  Trebuie sa recunosc ca la inceput am inceput sa rad si am luat-o ca pe o gluma, insa gandind logic am reusit fara ezitare sa o spun: paranormalul e cat se poate de normal.

Porti spre lumi paralele, comunicare energetica, locuri cu insemnatate energetica imensa, spioni extrasenzoriali, nu sunt de doemeniul SF; chiar exista. Domnul profesr coordonator al dizertatie, Mirecea Aurel Nita, a aut curajul de a-mi oferii o lucrare in care sa pot pune impreuna stiinta si pasiunea mea mai veche: paranormalul.

Cu cat citeam ceea ce credeam despre viata asta a ramas in urma. Ca om ce are de-aface zilnic cu presa imi dau seama ca treaba aia cu a patra putere in stat e pe bune. Inca din liceu am citit cartile scriitorului Dan Apostol si am inceput sa am o pasiune pentru ceea ce altii considera ciudat.

Mereu am avut ceea ce se numeste eticheta de ciudata oriunde m-am dus, insa la dezbaterea din liceu a domnului Apostol si la cursurile domnului Nita, m-m simtit la mine acasa.  Incerc sa invat pe toata lumea ca a fi diferit nu e un lucru rau. Paranormalu este ceea ce noi vrem sa credem ca este…

Leave a Reply

