De asta iubim profesorii…

Posted: June 15, 2013 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii
Tags: , , , , , , , , ,

teachers_large-29833Azi am intrat ca de obicei pe site-ul de socializare Faccebok și am văzut pe Wall-ul scriitorului Nicolae Rotaru o postare legată de profesori. Am citit cu interes poezioara scrisă de Virgil Carlanopol și mi-am dat seama că exact asta simt și eu față de cei ce cu grjă m-au format.

La 25 de ani și un pic îmi dau sema cât de importanți au fost dascălii mei pentru ceea ce am devenit . Nu îi voi enumera deoarce ar fi imposibil să îi scriu aici pe toți, însă le mulțumesc din inimă pentru tot sprijinul acordat. Ca și elev am avut un vis, acela de a le calcă pe urme celor ce atâția ani mi-au fost prieteni nu profesori.

Dânșii mi-au pus în mână stiloul, m-aau încurajat când am scris prima poezie și m-au certat cu blândețe atunci când datorită mrejelor copilăriei am greșit. Acum după ce am terminat o facultate îmi dau seama cât de mult înseamnă să ai cunoștințe vaste. Viața ne oferă n posibilități, noi trebuie să învățăm să profităm de ele. Acum când sunt și eu dascăl la rândul meu înțeleg că pentru un profesor cel mai important este să vadă cum elevii săi ajung respectați datorită lor.

Iubim profesorii pentru că ne oferă totul fără să ne ceară nimic în schimb…

Comments
  1. Gianina says:

    cum se numea poezia?

  2. anirock87 says:

    sincer nu mai stiu

Leave a Reply

