De ce citesc?

Posted: August 10, 2013 in Ganduri nespuse, Stiri
Tags: , , , , , , ,

Mereu am încercat să învăț cât mai multe lucruri și de aceea citesc mereu. De la cărțile copilăriei la frumoasele cărți moderne citesc cam orice îmi cade în mână. Nu cred că ai nevoie de un motiv pentru a citii. La o vârstă destul de fragedă am învățat că pentru ajunge să scriu trebuie să citesc căt mai mult. După ani de zile am devenit profesor și redactor de ziar, fără să îmi dau seama că orice am făcut bun în viață se datorează cărților. Mama, mare iubitoare de volume celebre mi-a insuflat dragostea pentru acest univers minunat ce m-a vrăjit pe loc.

Am trăit într-o lume în care stresul era la ordinea zilei și de aceea am vrut să găsesc o modalitate de a trece peste traumele din întreaga mea existență afundându-mă în scris care era precedat de ore bune de citit. Fiecare poveste a adus în viața mea lumina și mai ales bucuria. De ce citesc? La început pentru a scăpa de probleme, pentru a mă relaxa, apoi pentru a învăța.

Meseria de profesor mă provoacă mereu să le atrag atenția celor ce stau în fața mea și de aceea nu am cum să nu mă perfecționez. Elevii trebuie să aibă în mine un bun exemplu, lăsându-se conduși de explicațiile mele și de aceea sunt acolo pentru ei. Cititul este bun pentru orcine, mai ales pentru cei mici și dezvoltarea lor,

Am scris despre dezvoltare personala si motive ca sa citesti carti bune si particip la concursul organizat de Florin Rosoga pe blogul sau de dezvoltare personala si time management.

Citeste intregul articol la http://florinrosoga.ro/blog/concurs-bloggeri-1/#ixzz2bb03v3Lzhttp://www.google.ro/imgres?

Leave a Reply

