File din povestea unui suflet

Posted: October 27, 2013 in Ganduri nespuse, Povesti, Rahat
Tags: , , , , , , , ,

roses11Lumea e doar un fior adus aievea in calea celor vi. Orcine poate ucide cu o vorba sau mai rau distruge cu o privire. Sufletul omului ne opreste inima in loc atunci cand are zilele numarate. Ce e viata? Ok, nu vreau sa iau premiul pentru filosofie la ora asta dar cand privesc in jur si vad cum oamenii au tendinta de a distruge imi dau seama ca eu sunt ciudata.

Am o groaza de prieteni intr-o lume pe care unii doar o viseaza, elevii mei ma iubesc(eu ii ador) si oamenii ma apreciaza asa cum sunt; unde e problema? Dilema este propria mea existenta care se desfasoara intr-un univers derizoriu. Unde e iubirea pentru scris de altadata sau placerea de a sta ore in sir citind aceeasi carte? Am obosit sa ma mai prefac ca traiesc visul oricarui om, eu imi traiesc cosmarul fiecarei zile.

Povestea incepe cu faptul ca nu pot face nimic sa imi ajut prietenii si ma vad obligata sa le ascund ce simt. Nu sufar de ceva anume ci de o lespede numita simplu: neputinta. Ce pot face cand prietenul meu cel mai bun se zbate cu el insusi pentru a-si schimba viata, sau cand oamenii dragi sufera? Nimic….

Vis dupa vis, imi dau seama ca nu trebuie sa mai stau deoparte ci sa lupt; lupt pentru ca cei ce ma discrediteaza si ma umilesc sa ma cunoasca mai bine. De ce? Pentru ca cel mai destept cedeaza cand trebuie si actioneaza cand e nevoie. E realitate sau una dintre nascocirile mele? Voi decideti…

Comments
  1. Din 1976, de cand a inceput o politica de deschidere, reprezentantii provinciei au incheiat 130 de acorduri bilaterlale cu provincii si autoritati administrative din toata lumea. 13% din PIB -ul Chinei este in aceasta provincie. Industria? ei bine au absolut tot. In Guangdong exista fabrici de automobile, fabrica de avioane comerciale, de roboti industriali, de tehnologia informatiilor, industrie chimica, exista unele din cele mai renumite manufacturi din China, de tehnologii in domeniul mediului, al energiilor regenerabile, textile etc.

  2. get smart says:

    63. Altadata zicea: ”In rugaciune nu teologhisi, nu primi ganduri; ci varsa lacrimi. La vama imaginatiei sunt arhiconii iadului, care iti aduc imaginatii si talcuiesc Scriptura, zicand: Muntii salta ca berbecii si dealurile ca mieii oilor. Apoi vin si te intreaba: ”Cine sunt muntii? Care sunt dealurile?” Si tot ei raspund: ”Muntii sunt oamenii induhovniciti, iar dealurile sunt cei de pe treapta a doua”.

Leave a Reply

