Gaz pe Foc- Cat imi lipsesti (0fficial Video)

Posted: November 28, 2013 in Informatii, Povesti, Uncategorized
Tags: , , , , , ,

1395138_314360392039731_1272672114_nIn sfarsit a aparut, in sfarsit am ocazia sa ascult aceasta piesa  si sa le vad si chipul ccelor 4 membrii. Ok, stiu ca si articolul de data trecuta a fost despre ei, insa de data aceasta articolul este scris de omul Corina Enache, nu de “ziaristul”Corina Enache. Melancolia ma cuprinde si de aceea  trec rapid la ceea ce urmeaza sa scriu.

Ani de zile i-am purtat in suflet, ani de zile am stat deoparte asteptand ca cele doua voci sa se reuneasca. Da, am scris bine, cele doua voci deoarece Paul Panait si Alin Lupsa, nu erau nici atunci, nu sunt nici acum niste robotei pe scena. La 9 zile de la concertul sutinut in True Club, baietii au pus la cale un complot impotriva muzicii de proasta calitate(eu am spus asta, nu dati vina pe ei), lansarea clipului “Cat imi lipsesti”.

Reactiile din videoclip sunt sincere, admosfera de concert si cred ca videoclipul acesta este poate cel mai real material video din ultimii ani.Oamenii s-au distrat, piesa fiind de dragoste si suflet a intrat in inima publicului, iar materialul a iesti perfect. Realizat cu sprijinul SensoTV si imaginatia tuturor mebrilor acest videoclip ne demonstreaza ca muzica live nu moare niciodata.  A, am uitat sa spun ceva: La multi ani Paul Panait, un muzician de prima clasa si un prieten adevarat! Vizionare placuta!

Leave a Reply

