Scrisoare catre oameni

Posted: December 9, 2013 in Ganduri nespuse
Tags: , , , ,

9 decembrie 2013

 

Dragii mei,

In ultima perioada am tot analizat ceea ce fac oamenii din jurul meu si va spun ca ceea cea am vazut nu mi-a placut. La varsta mea oamenii se preocupa cu cat de des vor iesii luna asta in club, eu imi fac o meserie pe care iubesc enorm si una care ma ajuta sa nu o iau razna. Meseria de profesor o ador si ma defineste ca om, in schimb scrisul imi aduce aminte ca oamenii au nevoie de alti oameni.

Uneori viata e dura cu unii dintre noi asa ca suntem nevoiti sa traim drame pe care altii nici macar nu le imagineaza, in aceste momente avem nevoie de cei ce teoretic ne sunt prieteni. Personal, slava cerului am o groaza de prieteni printre care unii pe cale oamenii de rand nici nu viseaza sa ii cunoasca, daramite sa ii considere “prieteni”.

Prin aceasta scrisoare vreau sa va reamintesc ca nu suntem singuri in univers, ceilalti au nevoie de noi asa cum noi avem nevoie de ei. Uneori este mai important sa iesi la o cafea cu un amic decat sa primesti un milion de dolari. Am ajuns sa imi salut oamenii dragi doar prin retelele de socializare in detrimentrul  timpului petrecut face to face.

Va multumesc ca imi sunteti alaturi si ca mereu pot conta pe voi!

Cu drag,

Corina Enache

 

Leave a Reply

