Moda sau prostie cronica?

Posted: March 14, 2014 in Ganduri nespuse
Tags: , , ,

modaIulia Albu ne demonstreaza ca orice prostie poate aparea la TV, deci de ce nu si pe strada? Imi place Iulia Albu enorm asa ca  va declar solemn ca imi plac si tinutele mai ciudatele. Ca si cadru didactic imi place eleganta, dar in afara orelor imi plac tinutele comde. Nu inteleg culorile fosforescente la haine. Mi se par hilare. Imi plac adidasi cu toc, urasc pantalonii cu turul lasat.

Moda nu trebuie impusa, fiecare sa se imbrace cum vrea fara sa deranjeze retina.Cam asa trebuie sa intelegem moda, nu prostia aia cu bine si prost imbracati. Nu exista asa ceva, fiecare se imbraca cum simte. Este parerea unui om ce vede zilnic 100 si ceva de oameni im tinute diferite si ador asta!

Leave a Reply

