Videobloguri si bloguri celageniale

Posted: March 17, 2014 in Anirock
Tags: , , , ,

Stiti momentele alea in care esti ceva de genu : “Naiba sa ma ia daca inteleg ceva”(Mefisto-Toma Caragiu), asa eram eu cand am inceput sa descopar videoblogurle. Ma gandeam de ce naiba cineva s-ar filma vorbind singur? apoi mi-am dat seama razand ca toti vorbim singuri, doar ca ei se si filmeaza. Recun0sc mi se parea o mega idiotenie, insa a inceput sa imi placa. De ce este asa tare sa ai blog? simplu oamenii sunt fascinati de ceea ce scrii si pot invata lucruri de la tine,cel mai important este  ca tu poti invata de la ei.

Acum lista mea:

Vlog-ul de Marti , Anne Marie este o fata care vorbeste deschis despre orice intr-o maniera funny’

CRJE– Un blog simpatic in care Mada Cirje ironizeaza cam orice si face niste batelii in rime delicioase;

Pandutzu– a inceput ca o joaca si a devenit un blog foarte apreciat de tineri, Alin Pandaru fostul meu coleg de liceu aduce mondenul la grad de arata;

Urban– un blog de monden in care gasesti totul despre vedete;

Star Gossip– Cea mai tare revista mondena  online cu care colaborez cu mare drag de ceva timp;

Optmal Media-ziar online de politic si social cu care colaborez de ce ceva vreme, domnul Petre Craciun fiin primul ce mi-a oferit o sansa!

Dupa acestea urmeaza blogurile mari: Radu Tudor, Mircea Badea, Florin Rosoga, Victor Ciutacu si Cabral.

 

Leave a Reply

