TELEFOANE INTELIGENTE V.S TABLETE

Posted: March 23, 2014 in Informatii
Tags: , , , , ,

Acum ceva timp mi-am cumparat un smartphone. Nu am ales unul foarte scump pentru ca mi-am dat seama ca nu merita investitia. Tatal meu voia ca de Pasti sa imi faca cadou o tableta si i-am spus ca nu mai am nevoie de ea.  Telefonul nu are o camera performata dar in rest este aceeasi Marie cu tableta. Sa vedem;

-WFI au ambele

– PDF citesc ambele

-blustuth (asa ii zic eu) au ambele

-jocuri pot fi puse si pe smartphone si pe tableta

-Office au ambele

-de citit pot citii si pe telefon si pe tableta, sincera sa fiu mai repede folosesc mobilul pentru citit decat laptopul

Eu consider ca o tableta devine imediat inutila daca ai un smartphone bunicel. In primul rand este incomoda si in al doilea rand bate la ochi. Ce credeti ce ii este mai util unui om obisnuit: un mobil sau tableta?

tableta res_6672c347a3e68d065984d6f556c553ef

Leave a Reply

