Experiente

Posted: June 6, 2014 in Ganduri nespuse, Uncategorized
Tags: , , , , , ,

Ok, ce poate fi in  mintea unui om ce si-a pierdut mama dar in acelasi timp coloana vertebrala?  Va spun eu multe lucruri ce nu par ca au sens…..Au trecut doua saptamani si nici a cum nu ma simt intreaga….Este un mod ciudat de a spune ca imi e dor de ea. Nu durerea ma termina ci tristetea, moartea e dar o alta etapa insa lacrimile nu vor inceta sa curga vreodata.

Cine nu crede in destin e un idoiot. Mama a avut probleme grave de sanatate si stiam ca o voi pierde, insa bucuria de o avea langa mine imi impleste in suflet doar un gand: ‘Te iubesc mama”” Chinul prin care a trecut mama nu il doresc nimanui, nici macar in vis. De ce nu mai pot respira? Oare e asa de greu de crezut ca o iubeam mai mult decat orice?

Multumesc ca sunteti langa mine si ca imi suportati iesirile, moartea ei ma face sa uit ca exsta iubire, ura sau respect…

 

Adio mama!….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments
  1. Nu, draga mea, nu e greu de crezut. Condoleanțe! Daca as putea te-as îmbrățișa și ți-aș șopti ca mama ta acum a scăpat de chin și asta ar trebui sa te facă mai puternica. Știu ca aceste doua cuvinte ale mele nu-ți sunt de niciun folos, dar te rog sa ma crezi ca sunt din adâncul sufletului meu ca și îmbrățișarea pe care ți-o trimit. O seara liniștită!

Leave a Reply

