Suflet gol

Posted: June 8, 2014 in Anirock, Ganduri nespuse
Tags: , , , , ,

Dumnezeu  a avut grija ca sufletul meu sa fie gol de fiecare data cand am nevoie de sprijin.  Azi am inteles ca toti din jurul meu se asteapta sa fiu perfecta, insa sa ma ierte sfintii mai i clachez. Perioada asta a fost groaznica si abia incep sa imi revin. La fiecare pas gasesc lucruri care sa ma tina in viata si de acea de  maine ma intorc la scris. Jurnalismul a fost prima mea iubire  si de aceea voi ajunge iar la ea.

Iubirea pemtru scris ma tine pe linia de plutire insa voi incerca sa si trec si de examenul din 21 iulie si poate imi voi indeplinii visul de  a pleca odata   dintr-un mediu care imi face rau. Peste o luna voi afla daca divinitatea imi va oferii ocazia de a-mi demonstra talentul de cadru didactic intr-un  loc unde oamenii stiu ce inseamna respectul.

Comments
  1. Să-ți ajute Dumnezeu sa ți se îndeplinească visele!

Leave a Reply

