INVATATUL NU DAUNEAZA SANATATII

Posted: July 9, 2014 in Anirock, Poezii, Povesti
Tags: , , , ,

1f74c4036c1272127a9dc0faa9914b82OK,, nu am luat-o inca razna insa de ceva timp incoace sunt intrebata de ce naiba stau mereu cu nasul in carti? In primul rand un scriito,r trebuie sa citeasca pentru a-si inbunatatii vocabularul, in al doilea rand sunt profesor si in clasa trebuie sa fi enciclopedie ca sa  rezisti si nu in ultimul rand IMI PLACE!

Ce o fi asa de rau sa inveti? In ultima perioada a devenit cumva crima sa citesti o carte? Cred ca sunt unul dintre putinii oameni ce a  facut facultatea din pura pasiune. Titularizarea e un concurs foarte greu si nu il ia orcine asa ca se poate ca de aceea in loc sa stau prin club invat  zi si noapte.

Cam asta face uu om ce si-a ales o meserie cu un salariu de mizerie doar din dragoste pentnrtu elevi….Nu spun ca sunt cine nu sunt, insa am meritul ca macar incerc…

 

Profesia de cadru didactic a ajuns mai injosita decat cea de maturator pe strazi doar pentru ca unii habar nu au cum sa iubeasca niste omuleti ce nu fac altceva decat sa iti fie alaturi neconditionat la orice ora,

 

Comments
  1. Dr. Octav says:

    ca iti place…inteleg, ca esti profesor in Romania…cea mai mare eroare pe care ai facut-o…dar ai mai spus acolo…trecem peste…ai mai afirmat ca ”un scriitor trebuie sa…bla-bla-bla”…te referi la blog?
    sau ai si alte planuri?Cat despre intrebarea ta…daca a devenit o crima sa citesti o carte…pai…acum nu pot fi sigur daca generatiile ce vin din urma mai stiu sa citeasca…probabil de aia ei considera ca e ciudat sa citesti…ca si cum ai fi vreun arheolog ce descifreaza hieroglife.
    In legatura cu pasiunea ta…iti urez bafta…si cat mai multi cititori.

    • anirock87 says:

      De ce credeti ca e o greseala ca am devenit dascal? Eu mai am in lucru unele proiecte si la 18 ani am editat o carte de poezii care a avut destul de mare succes. Sunt profesor calificat de geografie de 3 ani si am scris ce am constat in clase. Multumesc de comentariu

Leave a Reply

