Titulatularizare 2014

Posted: August 6, 2014 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii, Romania, Stiri, Uncategorized
Tags: , , , ,

map2Mereu am spus ca mseria de profesor este minunata, incercand sa atrag atrag atentia cuiva din sistem. Pe 21 iulie am sustinut concursul de titularizare, unde am obtinut o medie bunica. Bucuria de a scrie ma face sa nu ma dau mare, asa ca trec direct la subiect. Pe langa faptul ca, condtiile de con urs au fost mizerabile, mai trebuie sa suportam si umilinta de dupa. In judetul meu repartitiile s-au facut absolut legal dar a stai de la 7:30 pana la 17:00(eu personl, altii au stat si mai mult), pentru a-ti alege locul de munca, consider ca e umilitor.

Nu oamenii au fost problema, ci sistemul ce nu ne dadea voie sa stam intr- o clasa deoarece facem mizerie. Noi, ca noi dar saracii inspectori de resurse umane mai aveau putin si mureau de cald. Normal ca mai venea cate un cadru didactic cu note mai mici de 5, sa fie repartizat iar doamnele inspector ii explicau respectos ca nu poate fi repartizat si iesea scandal. Ce poate fi mai rau decat umilinta?

 

 

Leave a Reply

