Cu scoala la psihiatru

Posted: September 9, 2014 in Anirock, Ganduri nespuse, Romania, Stiri
Tags: , , , , , , , , ,

Romania a clacat din punct de vedere social si politic.  Educatia a ajuns la un lux pentru elevii din mediul rural, ce nu mai contenesc cu intrebarile. Meseria mea de baza este cea de profesor, meserie ce m-a invatat sa ma testez atat pe mine cat si pe elevii mei. 

Anul acesta a trebuit sa trec brusc de la omul ce avea grija de o mama bolnava, la profesorul ce trebuia sa isi faca treaba.   Nu ma plang, insa bucuria de a avea avea in fata acele minuni curioase, era brusc distrusa de  disparitia mamei. Nu stiu cum am facut fata anului trecut, tinand cont de faptul ca la un momendat dat ajunsesem un robot.

Da, am  ajuns in stadiul de  a duce scola la psihiatru, nu, nu va speriati nu am luat-o razna, doar am incercat sa descriu scoala romaneasca asa cum este.  legile sunt proaste, salariile la fel, fara sa ne mai gandim ca ministerul semneaza ziua ce viseaza noaptea.

Sunt un om al scolii, atat ca invatacel, cat ca si cadru didactic, insa nu mai suport sa vad cum generatii de elevi ajung “macelarit” de un sistem ce  doreste innebunirea elevilor.

 

Voi ce credeti?

SANYO DIGITAL CAMERA

 

Scoala ar trbui sa insemne educatie, progres, frumuste nu tone de hartoage si rapoarte.  Nu doresc sa fiu cinica dar scrisul unor hartii ce nu le citeste nimeni nu inseamna educatie. Haideti sa tratam un sistem bolnav.

Comments
  1. Cristina says:

    Sistemul nu poate fi reparat pentru ca are baza stricata.

Leave a Reply

