Scrisoare pentru mama

Posted: October 11, 2014 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii, Poezii
Tags: , , , , , ,

1795283_782469735105173_2884453496549190454_oSi iarasi a venit noaptea…..,de obicei e raiul meu, acum imi dau seama ca in ultimele 5 luni a devenit un iad. 5 luni jumatate, atata timp a trecut de cand mama mea a murit. Stiu cam morbid pentru un blog, insa m-am gandit sa le demonstrez celor din jurul meu ca imi pasa.

Pacat de zilele in care stateam cu prietenii mei, acum au ramas doar amintiri deoarece toata lumea crede ca voi urla daca se apropie cineva de mine. In fiecare seara imi aduc aminte si rememorez zilele in care  ma rugam ca a doua zi sa o mai gasesc in viata. Stie careva senzatia? Nu doresc nimanui sa treaca prin asta. Urlam la propriu in fiecare noapte si imi luam adio in fiecare zi, stiind ca poate fi ultima.

Nu sunt de fier, sunt un om ce sufera ca un caine, nu o arat pentru ca nu imi foloseste la nimic. Ce sa spun? ca de fiecare data cand vine noapte o aud pe mama spunand: “Aolo, mor1” NIMENI nu va intelege prin ce am trecut deoarece nimeni nu a incercat sa inteleaga, asa ca la final am ramas cu durerea pierderii mamei si cu  o singuratate crunta. Oare meriitam asta?

11.10.2014

Draga mama,

    Viata fara tine nu mai are acelasi farmec. Stiu ai fost ingerul ce s-a sacrificat pentru mine mereu, astazi imi sacrific tot ce mi-a ramas pentru tine. Eu, am ramas la fel de plina de sentimente si inca imi place sa scriu. Imi e dor de tine in fiecare zi, imi e dor sa zambim impreuna, sa mancam impreuna si sa facem cumparaturi impreuna. Inca ador momentele cand ma gandesc ca alergam la coltul strazii intrebandu-te: “Ce mi-ai adus?” A, apropo am luat titularizrea si anul asta ma inscriu la definitivat. Adio mami, sa ai grija de mine de acolo din cer.

                                                                                                                               Cu mult drag fica ta,

                                                                                                                                                       Corina Enache

Comments
  1. GIORGIANA says:

    Waw mi sa facut pielea de gaina. Frumoasa scrisoare cu siguranta a citito si mama ta din ceruri si sunt convinsa ca e foarte mandra de tine. Te pup

  2. GIORGIANA says:

    Waw mi sa facut pielea de gaina. Frumoasa scrisoare cu siguranta a citito si mama ta din ceruri si sunt convinsa ca e foarte mandra de tine. Te pup si sa ai grija de tine

Leave a Reply

