Criminal Minds-serialul ce te invata sa “citesti” pe orcine

Posted: October 25, 2014 in Ganduri nespuse, Informatii, Monden
Tags: , , , , , , , , ,

images   A invata sa fi un bun psiholog inseamna sa cunosti foarte bine comportamentul uman.Dupa ce am citti cartea profilerului de origine cubaneza Joe Navarro,  om ce a lucrat peste 20 de ani in F.B.I. , si am fst la conferinta realizata de el in Bucuresti in 2009 am stiut cat de important e sa cunosc aceaste detalii. Am incepuut sa citesc mai multe carti de profil si pana la urma am dat de acest serial.

Oamenii ce  au  creeat serialul parca au lucrat chiar in F.B.I., asa ca fiecare detaliu este precis. Am invatat mai mult din acest serial decat din toate cartile citite. Mai in gluma, mai in serios chiar as fi vrut sa lucrez ca profiler biroului american. Va recomand cu drag o lume plina de moduri de a observa persoana de langa noi,specific ca serialul nu este recomandat minorilor datorita scenelor destul de violente.

Leave a Reply

